Preskočiť na hlavný obsah

Založenie blogu

Zdravím všetkých návštevníkov tejto stránky! (Áno, aj teba!!)

Moje meno je Gabriel, mám 23 rokov, som študent, ktorý svoj voľný čas veľmi rád trávi sledovaním filmov. Áno, viem, že toto je otrepaná fráza, ale ja sledujem staré filmy, takže body pre mňa. V najbližších dňoch sem začnú pribúdať "recenzie" na - v našich končinách známe, ale taktiež aj neznáme filmy, budeme sa zaoberať nielen Komandom (Commando), Vládcom Temnôt (Prince of Darkness), ale taktiež filmami ako je napríklad Warlock či Gašparko Zabijak (Funnyman - óóó áno, Funnyman), zaujímavosťami z prostredia týchto filmov a mnohým ďalším. 

Zostáva mi už len napísať, že sa "vidíme" čoskoro! 💀

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Voľný Pád (1993)

Voľný Pád Drama/Krimi/Psychologický/Thriller USA/Francúzsko/Veľká Británia, 1993, 113 min. Réžia: Joel Schumacher Scenár: Ebbe Roe Smith Kamera: Andrzej Bartkowiak, Yves Dahan Hudba: James Newton Howard Hrajú: Michael Douglas, Robert Duvall, Barbara Hershey, Tuesday Weld a ďalší. Film o chlapíkovi, ktorému prasknú nervy Keď je človek chorý, tak má zrazu dostatok času písať nielen svoj blog, ale taktiež aj doháňať resty v oblasti filmov (a že ich bolo). Konečne som si pozrel filmy ako Dom od Stevea Minera, úžasne-zábavný Texaský Masaker Motorovou Pílou 2 Tobe Hoopera či taktiež Beavisa a Buttheada. V rámci tohto doháňania sa mi naskytla príležitosť, ktorú som nemohol odmietnuť - RTVS sa rozhodla odvysielať (za čo im veľmi ďakujem) Voľný Pád, ktorý bol dokonca v slovenskom znení! Nechcem momentálne spadnúť do vojnových vôd - originálne znenie vs dabing či taktiež slovenský vs český dabing, preto sa mu budem venovať len veľmi okrajovo. RTVS odvysielala tento film s da

Warlock (1989)

Warlock Akčný/Horor USA, 1989, 103 min. Réžia: Steve Miner Scenár: David Twohy Kamera: David Eggby Hudba: Jerry Goldsmith Hrajú: Julian Sands, Lori Singer, Richard E. Grant, Mary Woronov a ďalší Jedna, dvě Warlock si jde pro tebe ... alebo tak nejak.  Pamätám si, keď som o tomto filme počul prvýkrát. Mal som asi 10 rokov a prostredníctvom telemagazínu som sa dozvedel, že neskoro večer budú dávať v telke horor s pôsobivým názvom - Warlock. Samozrejme, ako malý chlapec som sa celý deň nemohol dočkať, kedy si tento film pozriem. Čakal som, čakal, až som nakoniec pár minút pred začatím filmu zaspal. Prešlo 13 dlhých (v poslednom období mám skôr pocit, že krátkych) rokov a ja som si konečne pozrel Warlocka a môžem povedať, že som nebol sklamaný.  Film sleduje príbeh troch hlavných postav - temného čarodejníka Warlocka, ktorý bol v Bostone odsúdený na smrť. Samozrejme, ako správnemu čarodejníkovi, aj jemu pomôže Satan, ktorý ho prenesie do Los Angeles 80. rokov, aby zí